Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
2 maj, 08:50 10 kommentarer
Hej!
Nästa lördag 9/5 09.00-16.00 är det dags för SUL 5 i Katrineholm för -11:orna och jag tänkte vi kan använda detta inlägg för att koordinera det. Grabbarna behöver ha med sig vars en klisterboll, inne- och uteskor, matchställ, vattenflaska och eventuella skydd/tejp. Lunch ingår men mellis är bra att ta med.
Vilka grabbar är anmälda?
Mvh
Johan
https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/2213910
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Anna Palmqvist 2 maj, 10:50
Isac är anmäld och någon av oss tänkte följa med 👍
Kristin Olsson 3 maj, 10:11
Tyvärr inte Victor. Han tyckte att han hade missat för mycket denna säsong.
Emelie Enell 3 maj, 16:00
Jag kan fixa matchkläder som dom kan ta med sig på torsdagsträningen. Även bollar till grabbarna. Hur många klisterbollar behövs det?
Johan Jeppsson 3 maj, 17:33
Tack Emelie! Det behövs en boll per spelare.
Emelie Enell 3 maj, 17:41
Hur många är det som åker från p11, är det bara Karl och Isac?
Karin Wall 3 maj, 17:46
På söndag är det SUL för p12. Vad jag vet är Victor, Ville och August anmälda, kanske någon mer? Kan du ta med matchställ och boll till dem också?
Emelie Enell 3 maj, 19:46
Ja absolut
Laura Csuka 3 maj, 19:48
Viktor Csuka kommer också
Micael Palmqvist 4 maj, 07:16
Emelie. Tar du med dig matchställ o klisterboll till P11 grabbarna på veckans träningar. ??
Emelie Enell 4 maj, 10:51
Ja, på torsdag kommer det finnas det dom behöver inför helgen.